6 תשובות
את צריכה להודות לאמא שלך שהיא דוחפת אותך לזה
זה יתן לך עצמאות נוספת כשתסיימי עם זה, פחות תלות בתחב"צ
וכנראה שככל שתתעכבי, המחיר יקפוץ למעלה
גם לי אין כוח במיוחד שנכשלתי בפעם הראשונה:'(
אבל פשוט תחשבי שיצא לך מזה רק טוב אז תתחילי ללמוד באפליקציית "נוהג לימוד תאוריה"
ותזכרי שאלו שאלות של הגיון.
מה באמת שזה הרגשה כיפית
זה ממש כיף לנהוג
גם תקשיבי תקציבי לעצמך מטרה לעשות כל יום עשרה מבחני תאוריה באפליקציה
אחרי יומיים שלושה מקסימום את מוכנה זה באמת לא דרמטי כמו שזה נשמע
ומדברת אחת שדחתה ללמוד לתאוריה שנה וחצי
פשוט לחשוב כמה זה יהיה לך טוב ומספק שאת אחרי זה! זה חיים אחרים. בהצלחה!