8 תשובות
זה ממש לא בסדר לדעתי, כל הקטע בפסיכולוג זה לסמוך עליו שיהיה איש הסודות שלך
תדברי איתה על זה אכשהו כי באמת שזה לא בסדר
תדברי איתה על זה אכשהו כי באמת שזה לא בסדר
אמור להיות חיסיון מטפל מטופל!!.
בסוף הן עושות את זה כדי לעזור לך. ברור שזה לא יפה ופוגע. אבל תחשבי מהכיוון הזה.
?!?!?
לא מאמינה
אני חושבת שזה לא חוקי! היא אמורה לשמור סודיות או משהו כזה
לא מאמינה
אני חושבת שזה לא חוקי! היא אמורה לשמור סודיות או משהו כזה
אם יש סכנה כלשהי יש חובת דיווח .
אם הכל תקין ואין סכנה זה לא בסדר יש חיסיון רפואי ואסור לה להעביר מידע
אם הכל תקין ואין סכנה זה לא בסדר יש חיסיון רפואי ואסור לה להעביר מידע
לפסיכולוגית יש פיתוי, כי כנראה אמא שלך משלמת. לא כולם כאלה. זה ממש לא לעניין
זה ממש לא בסדר
אסור לה לעשות את זה
אסור לה לעשות את זה
היי יקרה
קראתי את הפוסט שלך..
נראה כי את מרגישה נבגדת.. אם אני מבינה נכון ישנה ממש תחושה שרימו אותך..
יכולה לתאר לעצמי עד כמה זה כואב להרגיש שאולי פועלים מאחורי גבך..
האם ניסית לדבר עם הפסיכולוגית על הנושא? אולי להבין ממנה מעט טוב יותר את הסיטואציה ?
משערת לעצמי עד כמה תחושת חוסר הוודאות הזו יכולה להציף..
יקרה, אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. במידה ותרצי להמשיך ולשתף בשיחה אישית, במקום בטוח ללא כל שיפוטיות, אני מזמינה אותך לצ'אט שם תוכלי לקבל אוזן קשבת וכתף תומכת.
מחכים לך אם תרצי בכך,
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קראתי את הפוסט שלך..
נראה כי את מרגישה נבגדת.. אם אני מבינה נכון ישנה ממש תחושה שרימו אותך..
יכולה לתאר לעצמי עד כמה זה כואב להרגיש שאולי פועלים מאחורי גבך..
האם ניסית לדבר עם הפסיכולוגית על הנושא? אולי להבין ממנה מעט טוב יותר את הסיטואציה ?
משערת לעצמי עד כמה תחושת חוסר הוודאות הזו יכולה להציף..
יקרה, אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. במידה ותרצי להמשיך ולשתף בשיחה אישית, במקום בטוח ללא כל שיפוטיות, אני מזמינה אותך לצ'אט שם תוכלי לקבל אוזן קשבת וכתף תומכת.
מחכים לך אם תרצי בכך,
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: