9 תשובות
כן זה בסדר גמור
שואל השאלה:
וואו תודה חשבתי שזה יהיה מוזר או משהו
אנונימית
כן, אני גם שמה אותו דבר
ברור
שואל השאלה:
^אני לא מזיעה עם זה כי כמו שרשמתי זה מנילון וזה רחב מאוד וגם יש מזגנים והכל ולגבי בולט גם אני חושבת אבל אין לי מה לשים :(
אנונימית
שואל השאלה:
^כן...
אנונימית
שימי מה שבאלך הם לא יזכרו את זה גם ככה
שואל השאלה:
^עד כדי כך קריטי? אין לי מה לשים לשיעורי ספורט וכל יום שלישי אני באה ללא תלבושת בגלל זה (בימי שני אני שמה את המכנס הזה אבל בשלישי אין לי מה לשים)
אנונימית