7 תשובות
כשאתה מרגיש שהאימון שלך נהייה קל יותר.
זה לא לפי מספר אימונים
זה לפי איך שאתה מרגיש, שאתה רואה שהמשקל נהיה קל בשבילך אתה יכול להרים תמשקל או לעלות במספר חזרות מה שיותר מתאים לך
זה לפי איך שאתה מרגיש, שאתה רואה שהמשקל נהיה קל בשבילך אתה יכול להרים תמשקל או לעלות במספר חזרות מה שיותר מתאים לך
שואל השאלה:
אני כבר איזה שבועיים עושה את האימון שלי 3 פעמים בשבוע וזה לא נהיה קל יותר,
זה אימון שבהתחלה היה 5 פושאפס ב-5 וריאציות שונות ואת כל זה 4 פעמים ושהגעתי ל-9 פושאפס זה פשוט נתקע ואני לא מרגיש שאני יכול לעלות ל10
אני כבר איזה שבועיים עושה את האימון שלי 3 פעמים בשבוע וזה לא נהיה קל יותר,
זה אימון שבהתחלה היה 5 פושאפס ב-5 וריאציות שונות ואת כל זה 4 פעמים ושהגעתי ל-9 פושאפס זה פשוט נתקע ואני לא מרגיש שאני יכול לעלות ל10
זה לא לוקח רק שבועיים, זה תהליך איטי. טיפה סבלנות תעניק לך תוצאות.
שואל השאלה:
אבל הדבר המוזר שעד עכשיו יכולתי להעלות בעוד פושאפ תוך אימון-שתיים עכשיו פתאום לוקח שבועיים בלי שיפור
אבל הדבר המוזר שעד עכשיו יכולתי להעלות בעוד פושאפ תוך אימון-שתיים עכשיו פתאום לוקח שבועיים בלי שיפור
אני עושה את זה כל אימון (לרוב זה עוד חזרה אחת בכל תרגיל עד שאני עולה ל20 חזרות ואז אני מעלה את המשקל)
כל פעם שאתה מצליח את כמות הסטים והחזרות במלואן עם המשקל
לדוגמה- אם אתה צריך לעשות 3 סטים של 8 חזקות סקוואט ועשית 8*3 עם 60ק"ג
אז אימון הבא לעלות את המשקל (עם הפלטה הכי קטנה בחדכ) אז לדוג אימן אחרי 62.5
לדוגמה- אם אתה צריך לעשות 3 סטים של 8 חזקות סקוואט ועשית 8*3 עם 60ק"ג
אז אימון הבא לעלות את המשקל (עם הפלטה הכי קטנה בחדכ) אז לדוג אימן אחרי 62.5
באותו הנושא: