4 תשובות
אניהייתי עושה את זה אבל ברכבת ואוטובוס
אה רגע יש לך דלקן אז בכלל זה שווה קח חבר רדו ליום תקנו דברים תחזרו
עם המחיר של הדלק עדיף כבר שפשוט תקנה את האייפון במחיר מלא
ממש לא נוסעים לשבוע
תסגור חופשה ראשון עד שלישי או רביעי
או סופש ותקנה באילת
חבל על כל הנסיעה בשביל טלפון
או מישהו שנוסע תבקש שיקנה לך
באמת שכן. ואני עשיתי את זה כהר לפחות 10 פעמים לדעתי שנסעתי לאילת רק לקניות וחזרתי באותו יום

כל פעם שמישהו מהמשפחה היה צריך מחשב או טלפון או משהו כזה אז מישהו (בדרך כלל אני) נסעתי

וכמובן שיש דלקן

אגב גם אם אין דלקן ההפרש זה 900 שקל ואולי יהיה שווה אפילו בלי דלקן כי דלק עולה בערך 300-450 שקל תלוי ברכב ומאיפה אתה גר
אנונימית