7 תשובות
שאת לא עייפה כנראה נרדמת ואת פשוט לא שמת לב ןלא זוכרת
אנונימי
שואל השאלה:
לא נרדמתי
שואל השאלה:
בסוף הלכתי לישון ב8:00 כזה
שואל השאלה:
כן
בבוקר..??
זה לא טוב. זה קורה לפעמים... כי השעון הביולוגי מקולקל. כשלא ישנים הרבה זמן הגוף נכנס למצב של חירום, יש לך אנרגיה ותרגישי ערנית.
הגוף נכנס לאובר אנרגיה בשביל לנסות לא לישון אז את לא מרגישה את העיפות
אנונימית