8 תשובות
אייפון 11- כל האייפונים החדשנים ( 12 13 14) הם חיקוי שלו לדעתי. הוא הכי חדיש בעיניי, מצלמה נוחה, מחזיק מעמד להמון שנים ( לא מתקלקל מהר) וכדומה.
אייפון 8- פחות ממליצה בגלל שעדיין יש כפתור אך הוא בין הטלפונים הכי טובים בכל הזמנים. הוא מחזיק מעמד להמון שנים, מצלמה מצוינת, בסהכ טלפון נוח.
אם לא אייפונים הייתי ממליצה על
גלקסי 10- מחזיק שנים שלמות, מצלמה מצוינת, טלפון מדהים בעיני.
מה התקציב שלך?
לפי דעתי אייפון לא שווה את זה
וה iphone 14 זה ipnone 13 בלי שיפור אפילו בלי שיפור בביצועים
שיאומי 11t פרו
בקצרה, מסך טוב, רמקולים מעולים, מצלמה טובה, מעבד חזק.
ואם חשובה לך הסוללה, יש גם את ה11t הרגיל, שהוא קצת פחות טוב, אבל הסוללה טובה יותר.
your little piano angel
כולם חיקויים של x
שואל השאלה:
ppski
לא ממש משנה לי התקציב כי אני רוצה באילת. אבל אם יש לך בכל אופן המלצה אשמח לשמוע
אנונימית
samsung galaxy s22 ultra