5 תשובות
חאלס עם המשחקי אגו האלה, באמת שזו התנהגות של ילדים קטנים
שלחי לו פשוט הודעה מה את בכלל מתייעצת עם חברות שלך, זה דייט שלך לא שלהן
כולה הודעה זה לא ביג דיל
שלחי לו פשוט הודעה מה את בכלל מתייעצת עם חברות שלך, זה דייט שלך לא שלהן
כולה הודעה זה לא ביג דיל
לרוב הגבר אמור לשלוח אחרי דייט ראשון , אבל אם הרגשת שלא התעניינת בו מספיק במהלך הדייט ואת רוצה שתצאו פעם נוספת תשלחי לו הודעה - חיים פעם אחת !
תכתבי לו את
ממש קרה לי עם מישהי, חשבתי שהיא תכתוב מתישהו אבל לא.
תחכי עד הערב ואז תשלחי הודעה
תחכי עד הערב ואז תשלחי הודעה
לא שאלת את זה היום כבר?
באותו הנושא: