2 תשובות
לקחתי בעבר חצי שנה. בחודש חודשיים הראשונים זה נראה לכאורה שהמצב מחמיר בגלל שהכדור גורם לכל הפצעים לצאת החוצה, גם מה שמתחת לעור ואת אפילו לא רואה. ככה שזה בעצם טוב לתהליך.
אחר כך מתחיל השיפור הגדול ולאט לאט נעלמים הפצעים.
כתבת שאת מתאפרת, איפור לא עושה טוב לעור הפנים, זה חוסם כאילו את הלחות שאמורה להיכנס לעור.
תוכלי לאפר את העיניים והשפתיים אבל אל תמרחי מייקאפ או משהו כי זה רק יזיק לך.
והכי חשוב לא לשכוח להשתמש בקרם לחות טוב ושפתון שיתן לך לחות לשפתיים.
לקחתי במשך תשעה חודשים (אסור אבל כך יצא)
תהליך ארוך ומייגע.
חושבים שאין תוצאות כי בהתחלה זה הולך ומחמיר ואז מסתדר ואז שוב מחמיר וחוזר חלילה.
בסופו של דבר - הדבר הכי טוב שעשיתי בחיי. שיפרתי לעצמי את החיים פלאים.
אצלי ספציפית יש בעיה אחרת שגורמת לפצעים ולכן העור שלי עדיין לא חלק לגמרי. נשארו לי קצת פנימיים שאני כרגע בתהליך של להוריד אותם ולשמר את מצב העור באמצעות שגרת טיפוח קפדנית וטיפול אנטיביוטי במה שגורם לי לפצעים.
בהצלחה בטיפול!