תשובה אחת
בגלל שהמשקל שלך יחסית נמוך את פשוט צריכה לעשות אימוני כוח שיעצבו לך את הגוף. לגבי תזונה עדיף שתתייעצי עם מישהו מומחה כמו דיאטנית או מאמן כושר אבל מה שבטוח זה שכל עוד את מתאמנת כדאי שתקפידי לאכול מספיק חלבון (לפחות פי 1.5 מהמשקל גוף שלך, זאת אומרת מעל 60 גרם חלבון ביום)
באותו הנושא: