8 תשובות
לפי מבחן אם את עוברת אז לפי זה נקבע היחידות אפשר לנסות להשתפר במתמטיקה אבל בתכלס זה ככה
הוא יכול להמליץ לך
שואל השאלה:
אני עשיתי מבחן מעבר ל5 יחל ונכשלתי אבל אני כן מסוגל להיות ב5 אז אני יכול לבקש מהמנהל של הבצפר אישור לעבור ל5 ?
אצלנו קובעים המנהל ע"פ אם נראה לו שתוכל לעבור (תלוי בציונים במתמטיקה ובשאר ציונים, ויכול להיות שיורידו אותך ממגמה מסויימת או להקבצה עם פחות יח'במקוע חובה אחר אם תחליט לעלות ל5 אצלנו). וגם ראש הישיבה (ע"פ ציונים בגמרא וע"פ כמה שהוא אוהב את אותו תלמיד), זו הדרך שלהם לוודא שלא נזניח את הגמרא ושלא נעשה בעיות, כי ידפקו אותנו עם בגריויות פחות טובות. היה תלמיד שהיה תותח (אבל טוב ברמה לא הגיונית) בכל מקצועות החול ושם פס על גמרא, הוא עשה בגרות מינימלית עם ציון 0 בכל מה שפנימי (כמה מהמקצועות, וגם מגן ויחידות פנימיות וכדו'). הוא היה צריך להוציא בגרות חיצונית עם חומר אחר (כי לחינוך העצמאי יש בגרויות אחרות, קשות יותר). זה לא היה תו קשה במיוחד כי הוא היה סוג של גאון. אבל צריך לדעת איך בית הספר/תיכון שלך מתנהל.
כעיקרון יש באפשרותך לערב הורים ולדרוש.