6 תשובות
אני בת אבל לדעתי בנות גבוהות זה הכי יפה בעולם.
אני גבוה אגב כמוך
אני גבוה אגב כמוך
בנות גבוהות זה דבר נדיר, הן גם מושלמות, מושכות ורובן יכולות להיות דוגמניות זה מושלם ממש.
170
לא נראלי
לא נראלי
אני אמור להגיע ל-1.80+ אז כן
אנונימי
אני לא רואה בעיה בלצאת עם מישהי כזאת..
אנונימי
אני לא הייתי יוצא , אני מטר ובמבה
באותו הנושא: