4 תשובות
בסופו של דבר זה בחירה שלך
לאלוהים לא אכפת אם את צמה או לא
אנונימי
לאכול ביום כיפור זאת עבירה חמורה מאוד
(כמובן שמי שלא יכול לצום מותר לו)
יום כיפור מכפר על עבירות שעשית במשך כל השנה
ואם נגיד נגזר על בן אדם לחלות במחלה קשה באותה שנה והוא יצום והשם יראה שהוא באמת משתדל וקשה לו אבל הוא צם בכל זאת יכול להיות שהוא יבטל לו את הגזירה הזאת
אם את ממש חושבת על לא לצום עדיף שכבר לא תאכלי אבל כן תשתי
ואם אפשר גם לא תשתי עד הבוקר
מה שאת מרגישה
(כמובן שמי שלא יכול לצום מותר לו)
יום כיפור מכפר על עבירות שעשית במשך כל השנה
ואם נגיד נגזר על בן אדם לחלות במחלה קשה באותה שנה והוא יצום והשם יראה שהוא באמת משתדל וקשה לו אבל הוא צם בכל זאת יכול להיות שהוא יבטל לו את הגזירה הזאת
אם את ממש חושבת על לא לצום עדיף שכבר לא תאכלי אבל כן תשתי
ואם אפשר גם לא תשתי עד הבוקר
מה שאת מרגישה
נשמה אם את מאמינה אז אל תעשי שטויות
באותו הנושא: