11 תשובות
תגידי לו "שמע ילד אתה בן 16 ובין אם זה בצחוק ובין אם לא אני מבקשת שתפסיק כי אתה רק מביך את עצמך"

אומייגד שיא פלוסים!
איזה מניאק אני מבין אותך לגמרי גם לי קורא תנסי לעשות עליו צחוק מההיבט שלך זה הכי קול כי את בת אז את יכולה להגיד לו מנסה להתחיל איתי אתה בן קטין ולא השתנה לך הקול וכל זה
ילדים חראות פשוט לא להתרגש
פשוט תעמידי אותו תאמרי לו שזה לא במקום ושיירד ממך. זה מה שאני הייתי בדוק עושה
שואל השאלה:
אני אמרתי לו להפסיק לדבר שטויות גם העלתי את הגיל הרבה ואמרתי שאין מצב הוא אמר לי זה יכול לעבוד , אמרתי שידבר איתי עוד כמה שנים הוא אמר טוב נדבר מחר , לא יודעת מה עוד להגיד כי אפילו אמרתי לו שהוא גם מציק ולא רוצה לצאת תוקפנית מדי גם
אנונימית
תאמרי למנהל/ת שלך, זאת הסביבת עבודה שלך את אמורה להרגיש בנוח ולא מילד בן 16. ואת לא תצאי תוקפנית תאמיני לי :)
שואל השאלה:
אממ אמא שלו עובדת איתנו.. אני חושבת להגיד לה מה הוא עושה , יש לי קשר יחסית טוב איתה , האם זה יצא דפוק שהלשנתי עליו לאמא שלו חח
אנונימית
תגידי לו ברו אתה בן 16 לך תתגלש במגלשה
אני המלכה ותגידי לעבדים שלך להרים אותו ולזרוק אותו לפח אשמה


כן אני בן 16 אני יודע
את יכולה לדבר עם אמא שלו באמת.. זה יביך אותו בסוף.
או שתציקי לו שהוא קטין.. זה יגרום לו להתרחק לדעתי.
מצטער לשמוע...
למה ילד בגיל שלי מתנהג כל כך מטומטם?
חשבתי שהתבגרתי. כניראה נשארו כמה מאחור
לא צריך לרדת ברמה.

מה שאתם לא משכילים להבין זה שאתם לא יכולים להשתמש בגיל שלכם בשביל להצדיק שמישהו אחר ילדותי או "טיפש", ואז לעשות בדיוק את מה שהאדם הזה עושה.
זה פרקטיקלי הופך אתכם ליותר "טיפשים" ממנו.
למה?
כי הוא בן 16 ויש לו הצדקה להיות קל דעת. לאלו מכם שחצו את גיל ה20 כבר אין את אותה הצדקה.

אז....
לא!
בשום פנים ואופן לא לרדת עליו, לא לצחוק עליו, ולא להתנשא עליו.
את רק תצאי נלעגת יותר. גם בעיניו.. ואולי בעיני אחרים שיהיו מודעים לאירוע.

מה כן לעשות?
להסביר לו שביקשת יפה שיפסיק, ובפעם הבאה שהוא לא מתנהג בצורה מכובדת... זה יגיע לגורמים אחראיים ושהוא יצטרך לשאת בתוצאות.

מעבר לזה, אילו הייתי אישה, הייתי אומר לו שיקח בחשבון שהשטויות שהוא עושה לא מרשימות, ובטח שלא נשים.
הוא רק נראה ילדותי ובעתיד נשים עלולות לזלזל בו ולהנמיך אותו בעקבות התנהגויות שכאלה.

לכן אפשר להגיד לו "אם אתה מעוניין לשרוף את שמך בין נשים, תמשיך להתנהג בצורה האינפנטילית שאתה כרגע מתנהג בה. אם בא לך להתבגר ולהיות בנאדם, תתחיל להפנים ולכבד דעות של אנשים. גם אם הם זרים".

פה את יוצאת עליונה, ומבלי להתנשא.
את יוצאת רצינית ובהתאם לגילך..
והכי חשוב, את מכבדת את עצמך לא משנה מה הפעולה שהבחור יבחר בה.