7 תשובות
כי יש פיגועים כל הזמן, זה כבר לא "מרגש"
כי לצערנו זו השגרה שלנו וככה אנחנו חיים
פיגועים זה דבר שכיח מאוד בארץ ישראל
שואל השאלה:
אבל זה לא בסדר. אנשים נפגעים. שוטרים, אזרחים וחיילים נפגעים. למה אף אחד לא מעלה את המודעות לכך?
את צודקת לגמרי
אנחנו לא צריכים מודעות, כולנו מודעים
נגיד יעשו מדור שלם לזה, כמה כבר אנשים יצפו בזה עד הסוף? זה לא משתלם לטלווזיה
זה אף פעם לא היה פיגוע דריסה ועכשיו למזג האויר
גם היום מקדישים המון זמן מסך לפיגועים, אבל זה גם תלוי בחומרת הפיגוע, אם בנאדם אחד נדרס יהיו כתבות קצרות
שואל השאלה:
קודם אמרו שהיה פיגוע דריסה ואמרו שהפצוע במצב בינוני ואז עברו למזג האוויר ומשם למאסטר שף, או לאיזה משהו אחר עם בישול