5 תשובות
מכירה מישהו כמוך
אתה רכושני ולא באמת מתעניין באהבה
אנונימית
זה הגיוני
קצת פוגע באישה אבל סך הכל הגיוני ויש עוד אנשים כמוך.
זה משהו רעיל
אני כזאת של מישהו ממש שווה אבל אני לא יודעת אם אני ממש אוהבת את זה, הייתי מעדיפה זוגיות איתו
כן
בפירוש
לתמוך לעזור לחבק בהדדיות
לטייל להנות
להיות שם כשצריך
גמבלי התחייבות ובלעדיות לכל החיים

בעיני טוב ממש
ולא מכביד