6 תשובות
זכותך לשמור טינה אבל לדעתי יהיה לך יותר בריא להמשיך הלאה ולהפסיק לבזבז עליה אנרגיה ומאמץ.
אנונימית
הגיוני כן אבל תנסי פחות להתרגש מזה היא סתם עוד אחת שצריך להתעלם ממנה
זה בסדר לכעוס.. זה בסדר לא לסלוח במצבים כאלה..
אבל להתעלל בה?- אל.
זה יכול רק להסתבך
מה זה יעזור לך? תצאי הבוגרת מבין שנתיכן, ותעברי הלאה❤
גם אם לא תסלחי לה.. אין. סיבה. שתגרמי. לה. לסבול.
הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות אם לא עשית עדיין: זה לפנות להנהלה ולהורים שלך בקשר לעיניין, שיעשו שיחה ים ההורים שלה.. זה כבר יעשה את העבודה
זה מובן שאת כועסת עליה ככה זה בני אדם
אבל את צריכה לנסות להרגיע את עצמך קצת
פשוט תתעלמי אחרת זה עלול להסתבך
שואל השאלה:
אני לא אעשה לה משהו רציני
אני סתם עצבנית עליה
כנראה אני ארגע , יקח לי כמה ימים
אנונימית
תזייני אותה מכות נקמה זה דבר מצוין ובריא