9 תשובות
אני מסכימה אבל גם אנחנו לובשים חשוף
היא בת 13-14
בגילאים שלה בנות כיום מתלבשות חשוף ככה שבתכלס כן לדעתי זה מוגזם אבל ככה כולן אז זו לא רק היא
בכללי הבנות מפותחות בהגזמה בגילאים האלו בזמן שאני נראיתי כמו התינוק של במבה אז אני כבר לא יודעת
שואל השאלה:
כן היא בת 13^
אנונימית
לא חושבת... אבל בכללי אני לא חושבת שזה כזה נורא להתלבש חשוף.. אם זה רק הלבוש ולא משהו מעבר בעיניי זה סבבה.. היא נשמעת לי ממש ילדה בוגרת לגילה, היא מתראיינת ממש יפה... לא חושבת שאיך שהיא מתלבשת אמור להוריד לה
כן כאילו לא בקטע רע נגדה אבל היא מפרסמת דבריפ שהיא לבושה חשוף ממש או אומרת דברים שלא מתאימים לגילה

באמת שלא בקטע רע גם ממש לא אכפת לי מבנות שלובשות חשוך שכל אחת מה שבה לה
שואל השאלה:
לא לא רואים אותי בביקיני באוטובוס,
שלא תבין אותי לא נכון אני גם לובשת גופיות ודברים כאלו אבל אן בי ממש מעלה ביקיני לטיקטוק
אנונימית
אין גיל ללבוש חשוף, כל הכבוד לה שהיא גאה ומרגישה בנוח עם הגוף שלה
כן אבל זה העולם שלנו ואם ההורים שלה והיא בסדר עם זה שיהיה לה בכיף ואם זה נותן לה ביטחון שתמשיך עם זה
היא בת 13 שמתלבשת וחושבת שהיא בת 17
אנונימי