7 תשובות
לא היא לא תעזוב
דברי איתה אפילו הכי קצת היא רוצה לעזור
קודם תרצי את זה שיטפלו בך ואז תלכי לטיפול זה כמו בגוף רק לנשמה זה אפילו יותר חשוב
דברי איתה אפילו הכי קצת היא רוצה לעזור
קודם תרצי את זה שיטפלו בך ואז תלכי לטיפול זה כמו בגוף רק לנשמה זה אפילו יותר חשוב
תעשי את זה עם מישהו או מישהי שאת לא מכירה
היא לא תעזוב אותך אבל השאלה היא אם את מרגישה שזה עוזר לך. אם את לא מדברת בכלל יכול להיות שחבל על הכסף ועל הזמן שלך
אנונימית
שואל השאלה:
^לוקח זמן להפתח
^לוקח זמן להפתח
אנונימית
^ברור אבל צריכה להיות איזושהי התקדמות, גם אם מאוד איטית בפתיחות ביניכן
אנונימית
היי אנונימית,
משער שאת שואלת כי את חוששת שהפסיכולוגית תנטוש אותך.. אולי את שואלת כי את מרגישה את הצורך להיות מובנת.. להרגיש פחות לבד עם ההתמודדות. נשמע שאת באמצע סערה ומרוב שאת מנסה להחזיק חזק ולא ליפול מהסירה - אין לך את הכוחות לצעוק לעזרה.. ואולי את רוצה שרק יחכו קצת.. רק קצת.. עד שהסערה קצת תרגע ואז תושיטי יד..
ממה ששיתפת בולט שאת מוצפת.. שקשה לך להיפתח עכשיו.. רציתי להציע לך להתחבר לצ'אט שלנו.. הוא אנונימי.. אחד על אחד.. כך שזה לא ממש שונה מלכתוב כאן.. בצ'אט תוכלי לפרוק את הכל, בלי שיפוטיות.. נקשיב, ננסה להבין ואולי גם לחשוב על דרכי סיוע נוספות.. בואי.. תני לנו להיות הכתף שלך..
שלך,
מתנדב סה"ר
משער שאת שואלת כי את חוששת שהפסיכולוגית תנטוש אותך.. אולי את שואלת כי את מרגישה את הצורך להיות מובנת.. להרגיש פחות לבד עם ההתמודדות. נשמע שאת באמצע סערה ומרוב שאת מנסה להחזיק חזק ולא ליפול מהסירה - אין לך את הכוחות לצעוק לעזרה.. ואולי את רוצה שרק יחכו קצת.. רק קצת.. עד שהסערה קצת תרגע ואז תושיטי יד..
ממה ששיתפת בולט שאת מוצפת.. שקשה לך להיפתח עכשיו.. רציתי להציע לך להתחבר לצ'אט שלנו.. הוא אנונימי.. אחד על אחד.. כך שזה לא ממש שונה מלכתוב כאן.. בצ'אט תוכלי לפרוק את הכל, בלי שיפוטיות.. נקשיב, ננסה להבין ואולי גם לחשוב על דרכי סיוע נוספות.. בואי.. תני לנו להיות הכתף שלך..
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אה ברור שיש
אה ברור שיש
אנונימית
באותו הנושא: