6 תשובות
לא אולי רק בערב וגם זה בספק
אולי לקראת הערב
אולי בערב אבל זה אילת ועדיין לא חורף אז כנראה שלא ואם כבר אז תהנה בחופשה
לא. אולי רק קצת בערב
קור ממש לא
ץתכונן לחום
ץתכונן לחום
אני יכולה להגיד בתור אילתית שלא יהיה קר ואם כן זה נס.
באותו הנושא: