9 תשובות
די לבכות
אנונימית
שימי חולצת בטן וגינס ותעשי פן אולי צמות קטנות בצדדים מקדימה לא יודעת
סניקרס.. בלי קשר אני בטוחה שאת מהממת
סניקרס.. בלי קשר אני בטוחה שאת מהממת
תשני את עצמך
אנונימית
וואי אני כמוך בדיוק חשבתי על זה
אנונימית
את כוסית על אללה חג שמח שתי קצת
כנ"ל לגבי הלשמור
צריך להישאר חזקות
אני פשוט לבשתי חולצה יפה ועשיתי קוקו זה במילא רק המשפחה
תעשי אולי אסוף אם יותר מסתדר לך
צריך להישאר חזקות
אני פשוט לבשתי חולצה יפה ועשיתי קוקו זה במילא רק המשפחה
תעשי אולי אסוף אם יותר מסתדר לך
אני בטוח שאת נראת טוב ואת סתם חושבת ככה. אל תחשבי על זה שאת לא יפה תמחקי את המילה הזאת מהאוצר מילים שלך .
אנונימי
לא לבכות!!! חג היום
תסתכלי במראה ותגידי לעצמך שאת הכי יפה שיש!! חג שמח אהובה❤
תסתכלי במראה ותגידי לעצמך שאת הכי יפה שיש!! חג שמח אהובה❤
אני דיי בטוח שאת סתם מגזימה ויכול להיות שאת נראת לא רע בכלל. אם את נראת טוב זה בכלל לא ישנה מה תלבשי, ואם את מכוערת גם לא משנה מה תלבשי את תשארי מכוערת. כך או כך אף אחד לא שם על מה שאת לובשת ותלבשי מה שאת רוצה.
אנונימי
באותו הנושא: