10 תשובות
כן
לא
רק ניתוחים/הזרקות
רק ניתוחים/הזרקות
שואל השאלה:
אפשר, בבקשה הסבר למה אחד אומר כן ואחד לא?
אפשר, בבקשה הסבר למה אחד אומר כן ואחד לא?
אנונימי
^כי אחד טועה ואני צודק
כן, אבל לא משמעותית.
כי בפנים יש שרירים, אם מפעילים אותם בצורה אינטנסיבית זה כן יוכל לשנות משהו, אבל לא דרסטית
כי בפנים יש שרירים, אם מפעילים אותם בצורה אינטנסיבית זה כן יוכל לשנות משהו, אבל לא דרסטית
שואל השאלה:
ואז אחראי זה מתחלש חזרה שמפסיקים וחוזר לעצמו?^
ואז אחראי זה מתחלש חזרה שמפסיקים וחוזר לעצמו?^
אנונימי
שרירים יכולים להיות רפויים יותר עם הזמן, לא בדיוק להתחלש. וכן, בעיקרון אחרי שהשרירים התפוסים שהתחזקו נהיים רפויים יותר אז מבנה הפנים שהיה קודם חוזר לעצמו
שואל השאלה:
אז אין מה לדאוג מכל התרגילים שעשיתי כי הכל חזר לעצמו כבר?
אז אין מה לדאוג מכל התרגילים שעשיתי כי הכל חזר לעצמו כבר?
אנונימי
נכון^^
לא צריך לדאוג בכלל זה שום דבר
לא צריך לדאוג בכלל זה שום דבר
באותו הנושא: