23 תשובות
כן,
אני בקרוב 3 שנים באתר וזה בין הדברים שמלכתחילה רציתי לעשות פה,הגשתי בקשה פעמיים ודחו אותי (ועל הדרך ירד לי 2 נקודות אמינות),
יש לי את כל התנאים ועדיין יוצא מצב שאני לא נאמנה:/
אני בקרוב 3 שנים באתר וזה בין הדברים שמלכתחילה רציתי לעשות פה,הגשתי בקשה פעמיים ודחו אותי (ועל הדרך ירד לי 2 נקודות אמינות),
יש לי את כל התנאים ועדיין יוצא מצב שאני לא נאמנה:/
כן אחי אני רוצה יותר כוח באתר שאני משתמש בו הרבה מי לא
^^למה דחו אותךך
ולא לשאלה
ולא לשאלה
לא.
מעדיפה לא למחוק שאלות ולהתעסק בכל החוקים והאחריות של האתר
פחות בשבילי
אני מעדיפה להישאר עונה רגילה
מעדיפה לא למחוק שאלות ולהתעסק בכל החוקים והאחריות של האתר
פחות בשבילי
אני מעדיפה להישאר עונה רגילה
לאר זה כי את 15
^נאמן הוא 15+
לא?
לא?
^^נאמנים זה מגיל 15,
ולשאלתך הרמיוני,כי כרגע אין סבב מינויים, אבל כמות הנאמנים החדשים שראיתי היא סותרת את זה רצח,יש מצב שאני שנואה כאן פשוט.
ולשאלתך הרמיוני,כי כרגע אין סבב מינויים, אבל כמות הנאמנים החדשים שראיתי היא סותרת את זה רצח,יש מצב שאני שנואה כאן פשוט.
^אה אח באסה
אני לא שונאת אותך, אין סיבה שישנאו אני מניחה
מה כבר עשית
אני לא שונאת אותך, אין סיבה שישנאו אני מניחה
מה כבר עשית
נאמנים זה לא ל17?
האמת זו לא המטרה שלי באתר אבל אם יש אפשרות אז למה לא
^^נאמנים זה מגיל 15+
^^^^
לא עשיתי כלום,פשוט אולי כי אני לא ככ מוכרת באתר.
^מגיל 15.
לא עשיתי כלום,פשוט אולי כי אני לא ככ מוכרת באתר.
^מגיל 15.
^^נע אין לך מספיק פרחים
lar
אל תחשבי שאת שנואה בגלל זה, אני יותר מבטוחה שמלא אוהבים אותך כאן
יש סבב נאמנים פעם במלא זמן אז אולי יוצא מצב שפשוט שוכחים, ובקושי ראיתי נאמנים חדשים אז לא חושבת שיש קשר
אל תחשבי שאת שנואה בגלל זה, אני יותר מבטוחה שמלא אוהבים אותך כאן
יש סבב נאמנים פעם במלא זמן אז אולי יוצא מצב שפשוט שוכחים, ובקושי ראיתי נאמנים חדשים אז לא חושבת שיש קשר
כן הייתי רוצה כי אני חושבת שאני יכולה לתת יותר באתר הזה שאוכל לעזור יותר
בהתחלה ממש רציתי..כי זה אחריות ולשמור על הסדר באתר. וקשה לי מאוד עם ספאמים....היה פה מישהו שהעמיד פנים
שהוא בת בהריון ושאל שאלה על זה.. שזה ממש עצבן אותי כי זאת שאלה מזלזלת ועושה צחוק מאלה שבאמת צריכות עזרה ובאמת חשוב לי לעזור...מצד שני גם שונאים אותך חח ואני מבינה את השנאה הזאת חח..לא בא לי להיות מניאקית ואני לא אוהבת להרוס לאנשים..אבל הנאמנים בסך הכל עושים את העבודה שלהם אז אין מה לכעוס עליהם כל כך חח
שהוא בת בהריון ושאל שאלה על זה.. שזה ממש עצבן אותי כי זאת שאלה מזלזלת ועושה צחוק מאלה שבאמת צריכות עזרה ובאמת חשוב לי לעזור...מצד שני גם שונאים אותך חח ואני מבינה את השנאה הזאת חח..לא בא לי להיות מניאקית ואני לא אוהבת להרוס לאנשים..אבל הנאמנים בסך הכל עושים את העבודה שלהם אז אין מה לכעוס עליהם כל כך חח
^^^תאמת שאני לא כזה מוכרת פה,את נגיד אני מכירה אותך עוד מחודש מאי כשהיה לך 11 אלף תשובות,
מבאס קצת אבל אני מקווה שבע"ה זה יקרה עד סוף 2022
מבאס קצת אבל אני מקווה שבע"ה זה יקרה עד סוף 2022
^את עונה על מלא שאלות אז ברור שאת מוכרת כאן, הרבה ראו אותך פה
אין לך מה להתבאס, אני בטוחה שבסופו של דבר גם את תהיי נאמנה כאן
אין לך מה להתבאס, אני בטוחה שבסופו של דבר גם את תהיי נאמנה כאן
^אמן אמן בקרוב אצלך3>
לא
אבך מהזה בא לי לראות איך האתר נראה לנאמנים כאילן איפה מוחקים שאלות וכל זה
אבך מהזה בא לי לראות איך האתר נראה לנאמנים כאילן איפה מוחקים שאלות וכל זה
לא, בשבילי זה אחריות גדולה מידיי
לא כי אני אמחק שאלות כדי ליצור דרמה