7 תשובות
שולחים בקשה ומחכים כמה שעות, תדברי עם הדואר ויסבירו איך
עשיתי את זה בכיתה ז ואני כבר לא זוכרת
זה ויזה
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
תלחצי על ויזה או מאסטרקארד תלוי איזה יש לך. כרטיס נטען זה לא קטגוריה
כמו שמשלמים עם כרטיס אשראי. ממלאים את הפרטים בשלב של התשלום וזהו
שואל השאלה:
אבל לאיזה קטגוריה זה נכנס? יש ויזה ואפל פאי וכל מיני דברים כאלה ולא מופיע לי דבר כזה
אנונימית
מה זאת אומרת איך
זה כרטיס לכל דבר