7 תשובות
אל תבזבזי עליו את הזמן שלך אם הוא מתייחס אלייך ככה
אנונימית
מה זאת אומרת מאיים עלייך? איך הוא מאיים עלייך?
אנונימית
שואל השאלה:
הואאמר שהוא יכניס אותי לצרות
הואאמר שהוא יכניס אותי לצרות
אנונימית
תשחררי.
אין לך מה להתקע על מישהו כזה
אין לך מה להתקע על מישהו כזה
למה הוא אומר את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
כי שאלתי אותו על כנראה נקודה רגישה
כי שאלתי אותו על כנראה נקודה רגישה
אנונימית
אני יודעת שזה כואב אבל הוא לא מעוניין. שחררי ממנו, זו התמודדות שלך עכשיו והוא לא צריך להיות חלק מזה. אני יודעת שלב שבור זה קשה אבל זה באמת עובר. חשוב להיות עם אנשים ולמצוא איזון מסויים בין לפרוק ולהתפרק ללנסות להקים את עצמך ולהתעסק בדברים שיסיחו את דעתך ויעשו לך טוב ויאפשרו לך להתקדם הלאה.