10 תשובות
לא, בגלל הפרוגרס
מעודדים אנשים להיות אנורקסיים
אנונימי
זאת כן בעיה נפשית אבל היא מתבטאת בצורה פיזית
אף פעם לא שמעתי עם מישהו שחושב שאנורקסיה זה מחלה פיזית...
מה שכן, הרבה אנשים חשבו שאני אנורקסית בגלל איך שאני נראית
הרוב כבר יודעים את זה אבל הבעיה היא לא בחברה רק הטיפולים צריכים להישתפר
שואל השאלה:
^^היא מתבטאת לפעמים בצורה פיזית זה נכון. אבל יש המון בנות חולות שהן לו בתת משקל ואם הן יגידו שיש להן אנורקסיה אז ירימו גבה כי הן לא עור ועצמות. בסוף זו מחלה שהיא באמת בראש ולא בגוף. לפעמים גם כשהגוף בריא המוח עדיין חולה.
אנונימית
נכון אני מסכימה איתך אבל גם אם אותן בנות לא נראות כמו מקל והן אנורקסיות, דבר שמאוד נפוץ ואנשים לא מודעים אליו מסיבה כלשהי
המחלה עדיין מתבטאת בצורה פיזית על הגוף כי בסופו של דבר זו פגיעה עצמית וגם אם זה נראה וגם אם לא הפגיעה היא פיזית
שואל השאלה:
^נכון שהתוצאות הן בסופו של דבר ברוב המקרים באמת פיזיות כי הבנות ( ובנים ) מקבלות כל כך הרבה טריגרים שהן הרבה פעמים מגיעות למצבי קיצון.
אנונימית
זאת מחלה נפשית שכדי לבצע אותה היא נהיית פיזית
ליטרלי לא וזה מתיש