29 תשובות
כן זה קורה לרוב בגלל זה
כן הגיוני. מה שתופס הכי הרבה מקום זה סרטונים ומסמכים/קבצים גדולים אז תנסי למחוק יותר כאלה
תמחקי אפליקציות או תמונות
כן זה הגיוני
תמחקי קבצים כבדים ואפליקציות שאת לא צריכה
תורידי גוגל תמונות!!
תמןנות תופסות תמיד איזה חצי מה אחסון
אם תורידי גוגל תמונות זה שומר לך ומגבה את התמונות בגוגל ואז את יכולה למחוק את התמונות שאצלך בטלפון עצמו אבל התמונות עדיין נשמרות לך בגוגל, ככה שלא תצטרכי לסנן אף סרטון או תמונה ואז יש לך מקום באחסון

ותמחקי אפליקציות שאת לא צריכה
אנונימית
כן קרה לי גם
כן , תמחקי אפילקציות תמונות וסרטונים
תקשיבי אל תמחקי תשמרי את זה בדיסק און קי או גוגל תמונות
כן
כן גם לי זה ככה
שואל השאלה:
מחקתי אפליקציות שאני לא צריכה ולצערי מחקתי גם תמונות שלא רציתי למחוק אבל העיקר שהכל עובד בסוף והטלפון שלי חזר לעצמו .

לגבי האנונימית שאמרה להוריד גוגל תמונות
אם אני אוריד התמונות שלי לא יכנסו לגוגל ולא יופצו נכון?
אנונימית
זה לא מופץ בגוגל זה פשוט שמור לך בחשבון גוגל שלך וזהו
ככה גם שאת מחליפה טלפון את שמה את החשבון גוגל שלך וזה שומר לך את התמונות
תמחקי אפליקציות ובעיקר תיכנסי להגדרות וחוסך נתונים ותמחקי משם נתונים זה תופס מלאא מקום
תנסי למחוק בעיקר סירטונים ואפליקציות, זה תופס יותר מקום מתמונות
גם אם יש לך קבצים שאת לא צריכה תמחקי, לפעמים כדי לפתוח מסמכים ששולחים לך צריך להוריד אז לכי להורדות בקבצים של הטלפון ותמחקי כל מסמך שאת לא צריכה
סיכוי גבוה, תמחקי בעיקר סרטונים הם לוקחים המון מקום
סיכוי סביר שלא נידפק. אך התיפקוד שלו יהיה לקוי מאוד.
הגיוני, תנסה למחוק סירטונים
כן קרה לי גם
תמחקי דראפטים בטיקטוק זה תופס מלא
וירוס
גם לי היה אחד
עשיתי אתחול לטלפון
שואלת השאלה
לא זה לא יופץ זה רק בשבילך כדי לשמור ממש משמ ממליצה
ומתישהו בכל מקרה זה שוב יקרה והשטח אחסון יהיה מלא עוד פעם אז באמת תעשי את זה
או סרטונים
זה היה לי ככה ולא הצלחתי להיפטר מזה עד שקניתי טלפון חדש והכל נמחק לי