10 תשובות
מביך בטירוף, הייתי חושבת שאת ילדת אנימה מוזרה
אנונימית
זה מדהים !!
לא מביך בכלל.
נשמע מאוד חמוד !!
(ממש אהבתי את התמונה ***הורדתי אותה לטלפון!!*** חחח)
לא מביך בכלל.
נשמע מאוד חמוד !!
(ממש אהבתי את התמונה ***הורדתי אותה לטלפון!!*** חחח)
זה לא מביך
חחחח באלך לצלם את זה?
חחחח באלך לצלם את זה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני הולך להחליף את זה דיי
אני הולך להחליף את זה דיי
אנונימי
אבל צלם את זהה
אנונימי
שואל השאלה:
.
.
קישורים מצורפים:
אנונימי
לא התחברתי
זה יפה אבל לא הייתי שמה את זה בחיים
זה יפה אבל לא הייתי שמה את זה בחיים
לי יש תמונה של לומיטי שאני ציירתי...
זה ממש מגניב
זה ממש מגניב
וואו מביך גם שי-רה ונסיכות הכוח מה זה מטומטם וואו פעם היה לי פייז כזה אני לא מתגאה
זה ממש לא מביך!!! התמונה הזו יפה, שישים איזו תמונה שהוא רוצה. גם אני שמתי מצויר אבל של אנימה
באותו הנושא: