3 תשובות
שאלה מעניינת מאוד, כדאי שתבדוק את זה בשביל המדע.

תעדכן.
לדעתי כן
אם אתה מפתח את יד ימין לדוגמא
יד שמאל לא תתפתח כשהיא לא עובדת
אתה תפתח שריר ביד השנייה אבל בצורה מאוד שולית לעומת היד שתתאמן עליה