6 תשובות
לדעתי לא, זה סתם בולשיט. אבל כל אחד מאמין אחרת..
זה עוד אמונה תפלה, אין מה להאמין או לדחות! זה התאריך שאת נולדת, את צריכה להיראות חגיגית כמו היום הזה ולא להאמין לשטויות!
תכלס כן אם אתה לא מאמין באמונות טפלות.. איך שלא רושמים את זה
כן, עדיף וגם האווירה שונה
כן
כן