11 תשובות
זה בסדר
בייסיק מדי לדעתי, לא הייתי כותבת
שואל השאלה:
יש לכם רעיונות למה לכתוב?
אנונימית
לא בלי להכיר אותך
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
אין לי רעיונות כי אני לא מכירה אותך, אז אין לי הצעות לביו שמתאר אותך
שואל השאלה:
אהה
אנונימית
בעיני החברה כמעט כל מה שתגידי יהיה מביך. לצערי. במיוחד בטיקטוק או אינסטגרם שהמודעות החברתית כל כך גבוהה שזה לא אנושי. בכל מקרה, לכתוב שאת מכורה לאייסקפה שם עלייך תוית של "בייסיק ביצ'" ילדה רגילה שאין לה משהו מיוחד להגיד או להוסיף, אין משהו שנון או מעניין. חבל. תנסי לזקק את כל המקוריות שלך למשפט. אני לדוגמה, כתבתי בביו בטוויטר "החיים נותנים לך לימונדה" סתם כי זה מה שעלה לי, וזה יעני כמו המשפט לעשות מהלימון לימונדה אבל לדעתי הבסיס של היקום זה לימונדה (שזה טעים) ולא לימון (שזה חרא). מקווה שעזרתי איכשהו תנסי להביא את עצמך ותדעי שהמשפט הזה יגדיר חלק מהתדמית הרשתית שלך