5 תשובות
אני קיבלתי בגיל 16.5
אז זה בסביבות הגיל הזה
אמורים לקבל בגיל 16.5 לפי תאריך עברי
נגיד אני נולדתי באוגוסט וקיבלתי זימון לצו ראשון בדצמבר
אני עוד שלושה חודשים בערך 17 ועדיין לא קיבלתי צו ראשון..
16 וחצי בערך. וזה צו ראשון לא גיוס
את צריכה להיות 16 לפי תאריך עברי
ובכללי גם מקבלים לפעמים באמצע כיתה יא ואפילו מאוחר יותר אז כן הגיוני