5 תשובות
אני מחכה לשמוע הסבר למה לא לסגור את ערוץ 11,12,13 מאותה סיבה שרוצים לסגור את 14. (למרות ש 14 תמיד מארח בכבוד אנשי שמאל)
כי לאף אחד לא אכפת מערוץ 14. ודי כבר עם לקרוא לאנשים "פשיסטים" או "בוגדים" בגלל הדעות הפוליטיות שלהם (כאילו, חוץ מהשמאל הרדיקלי. הם באמת פשיסטים ובוגדים).
שואל השאלה:
ואף שמאלני לא מגיב. גם לא בפעם הקודמת שזה עלה כאן
אנונימי
שואל השאלה:
צודק, הם בעצמם חלק בזוועה הזאת באופן פעיל
אנונימי
למה שותק? הם לוקחים בזה חלק. השמאל שתומך בהשתקת כלי תקשורת שמותח עליו ביקורת, הוא אותו שמאל שמזהיר מפני "הימין הפשיסטי". נראה לי שהייתה להם טעות בזיהוי- הם הפשיסטים!