6 תשובות
דבר ראשון מאחל לך שתרגישי טוב
דבר שני אין שיפור מאתמול?
דבר שני אין שיפור מאתמול?
אנונימי
שואל השאלה:
הלוואי שהיה שיפור בלעתי אופטלגין בגלל כאבי ראש וחולשה ושוב פעם יש לי להקיא וכאבי בטן אני כבר לא מסוגלת נפשית ופיזית לתפקד ככה
הלוואי שהיה שיפור בלעתי אופטלגין בגלל כאבי ראש וחולשה ושוב פעם יש לי להקיא וכאבי בטן אני כבר לא מסוגלת נפשית ופיזית לתפקד ככה
תרגישי טוב, תעשי מקלחת ותעשי לך תה
ישנת טוב בלילה?
אם את יכולה תלכי לישון גם עכשיו ומחר אם עדיין לא טוב תקחי כדור ותלכי לרופא
אם את יכולה תלכי לישון גם עכשיו ומחר אם עדיין לא טוב תקחי כדור ותלכי לרופא
אנונימי
אז לכי לרופא
שואל השאלה:
מרחתי ערק על הבטן מישהו שמע על זה?
מרחתי ערק על הבטן מישהו שמע על זה?
באותו הנושא: