8 תשובות
הוא נולד ב3/10 (לפי ההפרשי שעות זה כבר היום הולדת שלו שם)
ובכללי בימי ראשון הוא פותח לייב ומדבר עם מעריצים וכאלה (יש לו סדרת לייבים כזאת)
יכול להיות שהוא פשוט עשה את זה יחד כדי לא לפתוח שוב אם הוא יהיה עסוק או משהו
לא הספקתי להיכנס ללייב שלו היום :((
שואל השאלה:
אני נכנסתי רק ממש בסוףף
תודה!!
אנונימית
כן יש לו היום לפי קוריאה ולפי ישראל מחר
כן כן יש לו יומולדת כבר מהיום בערב אעאע אני מתה כאן מהתרגשות הוא הביאס שליי
שואל השאלה:
כןן גם שלי
אבל גם לינו-.-
אנונימית
לינו אעאמ
שואל השאלה:
יוו לא הסתכלתי על השם שלךך
אנונימית
חחח לינו הביאס השווה