10 תשובות
זה מהמם
בכלל לא. אם כיף לך איתם ואת אוהבת אותם זה מצוין. זה לא הכמות זה האיכות
לא. זה הרבה
לא, זה נשמע כיפי בטירוף
הכי כיף
לא העיקר שכיף לך איתם
זה מעולה, אפ זה אנשים שאת אוהבת אז בכלל טוב
אם זה חברים קרובים זה ממש טוב, יהיה לך יותר כיף. אפילו יותר מקבוצה גדולה שרובם את לא חברה שלהם כמעט
לא. זה די הרבה
תלוי מה אתם עושים אבל בכללי לא הייתי אומרת שזה קצת
באותו הנושא: