8 תשובות
בתור אדם רעב הייתי שמחה מאוד לאכול את זהה
זה נראה ביתי.

מי מעלה אוכל ביתי לאינסטה
שואל השאלה:
הרבה אנשים, אם זה אוכל שאתה מכין בעצמך לפחות
אנונימית
אם את רוצה לכי על זה
מגרה רצח
לא למה פדיחה וזה ממש מגרה :)
^ אני
פדיחה
אנונימי