8 תשובות
בתור אדם רעב הייתי שמחה מאוד לאכול את זהה
זה נראה ביתי.
מי מעלה אוכל ביתי לאינסטה
מי מעלה אוכל ביתי לאינסטה
שואל השאלה:
הרבה אנשים, אם זה אוכל שאתה מכין בעצמך לפחות
הרבה אנשים, אם זה אוכל שאתה מכין בעצמך לפחות
אנונימית
אם את רוצה לכי על זה
מגרה רצח
לא למה פדיחה וזה ממש מגרה :)
^ אני
פדיחה
אנונימי
באותו הנושא: