15 תשובות
אומייגד מושלם
אין לי ספוטיפיי אני על אפל מיוזיק
שואל השאלה:
תפתחי את הפלייליסט בכרום/ספרי
אנונימי
לא ממש התחברתי כי אני לא אוהבת את ביטיאס אבל כל השאר ממש כיפי
שואל השאלה:
את עד כדי כך שונאת אותם? פחות מ10% מהפלייליסט זה ביטיאס
אנונימי
לא שונאת פשוט אני לא מסוגלת לשמוע אותם יותר
שואל השאלה:
אני די בטוח שלא הקשבת לשירים שלהם שיש בפלייליסט (הם בסגנון של השירים שקרובים להם בפלייליסט)
אנונימי
הקשבתי
אני אוהבת שם את הרוב חוץ מהשירים של ביטיאס וסקז .. ( לא שאני שונאת פשוט לא שומעת אותם לכיף שלי ) אחלה ודרך אגב אתה מכיר את וו!אה! ??
eom
שואל השאלה:
^^כןן הן כל כך אנדררייטד
אנונימי
אהבתי יש לי חצי מהשירים שמה אצלי
אחלה פלייליסט
קצת קצר לפי דעתי
אבל מה שאמרו קודם באמת שזה מרגיש ששמת בעיקר ביטיאס וכדאי יותר גיוון לפי דעתי
אבל
גם שמת ינה אז פלייליסט מושלם
שואל השאלה:
^שמתי הרבה ביטיאס בהתחלה (אני חושב שיש יותר שירים של nct מביטיאס)
ושוב, אני אוהב הרבה יותר שירים ממה שיש בפלייליסט הזה (זה השירים האהובים עליי מהשירים האהובים עליי)
אנונימי
יש פה מלא שירים שאני ממש אוהבת
פלייליסט מושלם