6 תשובות
אני לא יודעת מה קרה ואיך זה משפיע עלייך אבל אם זה ממש משפיע עלייך וזה הפך למצב שזה בעיקר רק על מה שקורה ואתם כבר לא נהנים מהזוגיות. ובכללי ברגע שאת מרגישה שזה כבר יותר מידי ולא מתאים לך.
זה כללי מדי, אי אפשר באמת לייעץ
שואל השאלה:
דני פאנטום
על מה הזילזול? אתה לא יודע את הסיפור מאחורי הזוגיות שלי ואיך המצב שלו פוגע בי, הוא לא חולה בסרטן ואני מנסה לברוח הוא מדרדר את החיים שלו ומסרב להקשיב להיגיון שאני והמשפחה שלו מנסים להכניס בו.
בבקשה להשאיר את השיפוטיות מחוץ לשאלה, באתי להתייעץ כי אני מאבדת את עצמי ולא יודעת עד כמה אני חושבת בשפיות, לא צריכה העלבות כאלה.
דני פאנטום
על מה הזילזול? אתה לא יודע את הסיפור מאחורי הזוגיות שלי ואיך המצב שלו פוגע בי, הוא לא חולה בסרטן ואני מנסה לברוח הוא מדרדר את החיים שלו ומסרב להקשיב להיגיון שאני והמשפחה שלו מנסים להכניס בו.
בבקשה להשאיר את השיפוטיות מחוץ לשאלה, באתי להתייעץ כי אני מאבדת את עצמי ולא יודעת עד כמה אני חושבת בשפיות, לא צריכה העלבות כאלה.
אנונימית
זה נורא תלוי ויש המון ניואנסים.
אם את מרגישה שהוא כמו חור שחור, וההדרדרות שלו עושה לך רע בחיים שלך גם, וזאת לא אהבת חייך או משהו כזה, אז לדעתי עדיף להתרחק.
אם את מרגישה שהוא כמו חור שחור, וההדרדרות שלו עושה לך רע בחיים שלך גם, וזאת לא אהבת חייך או משהו כזה, אז לדעתי עדיף להתרחק.
תקשיבי אם זה במצב כזה תיפרדי ממנו, אני לא חושבת שזה יועיל לא לך ולא לו שתישארו ביחד. בן אדם צריך להיות קודם כל שלם עם עצמו בשביל להיות בזוגיות ואם הוא לא במצב של להקשיב להיגיון אז הוא לא במצב.
הייתי במצב כזה ונשארנו ביחד וזה הגיע למצבים ממש ממש רעים.
אז אני ממש ממליצה להיפרד
הייתי במצב כזה ונשארנו ביחד וזה הגיע למצבים ממש ממש רעים.
אז אני ממש ממליצה להיפרד
אם הוא במצב קשה נשארים איתו, את לא אוהבת אותו אם את לא נשארת איתו גם עם הדברים הקשים הכל זמני מבחינת התקופות, אם את אוהבת אותו תעזרי לו, אם את באמת אגואיסטית תעזבי אותו
באותו הנושא: