3 תשובות
פשוט תתרגלי את השאלות הכי קשות באותו הנושא, גם אלו שלא בשיעורי בית ואז תדעי שעשית את המקסימום ולא תלחצי במבחן
לתרגל והרבה!
זה נשמע לפעמים כאילו כבר שמעת מאתיים פעם שאמרו לך לתרגל אבל רק ככה באמת מבינים ומצליחים!
את צריכה להתחיל בתרגילים הפשוטים מהספר הרגיל ולאט לאט להתקדם לתרגילים הקשים יותר ובסוף לתרגל מבחנים ברמה שלך!
תדפיסי דפי עבודה בנושאים שאת צריכה ותתרגלי