תשובה אחת
היי (שם)
גמר חתימה טובה!
לצערי בימים האחרונים אני מרגישה לא ככ טוב וקיבלתי תשובה מהרופא שכנראה יש לי וירוס בבטן
לצערי לא אוכל להגיע לעבודה מחר (אם את מתכננת עוד ימי חופש אז במקום מחר לכתוב בימים הקרובים) תודה על ההבנה וערב טוב
גמר חתימה טובה!
לצערי בימים האחרונים אני מרגישה לא ככ טוב וקיבלתי תשובה מהרופא שכנראה יש לי וירוס בבטן
לצערי לא אוכל להגיע לעבודה מחר (אם את מתכננת עוד ימי חופש אז במקום מחר לכתוב בימים הקרובים) תודה על ההבנה וערב טוב
באותו הנושא: