9 תשובות
שמעתי על זה שאמור לצאת אבל לא בטוח אם בחדשות אמיתיות
שמעתי שיש מנגה, אני רוצה לקרוא :) אם תהיה אנימה לזה אני 1000% אצפה חחח אני חולת גנשין...אגב אני רמה 50 בשרת אירופה אם בא לך co-op
שואל השאלה:
^אאא אני בשרת אסיה אוף
^אאא אני בשרת אסיה אוף
אנונימית
לאאלעחכם :((
יש קומיקס אני לא בטוחה אם זה מנגה אבל יש. ויש טריילר לאנימה אבל אני לא בטוחה ב100% שיהיה אנימה אבל די בטוחה שכן יהיה.
הלוואי שהם יוציאו אנימה
נראלי יוצא אנימה. כאילו יש טריילר כזה אבל לא ממש הבנתי אם זה באמת סדרה. יש איזה ספר של גנשין זה די מגניב
יש מין קומיקס כזה אפשר לקרוא אותו בגוגל
מוציאים אנימה