12 תשובות
כי זה מראה לך לפי שער המכירה ואתה קונה
כתוב שאתה בן 13 ילד
אנונימית
שואל השאלה:
ברו אתה בן 13?
ברו אתה בן 13?
מה זה משנה אז הוא לא יכול להשקיע?
שואל השאלה:
בידיוק אני מתנסה בדמו
בידיוק אני מתנסה בדמו
כן אבל תסתכל ואז תגיד לי אם צדקתי
ב500+ ???
שואל השאלה:
אני כבר כמה שנים רוצה להתחיל טיפה שואל שאלות וזה וכרגכ בדמו ורואה המון סרטונים
אני כבר כמה שנים רוצה להתחיל טיפה שואל שאלות וזה וכרגכ בדמו ורואה המון סרטונים
שואל השאלה:
כן חחח אני גם בטרידינד ויו וגם פלוס 500
כן חחח אני גם בטרידינד ויו וגם פלוס 500
אז מה שהוא מציג זה שער מכירה אבל תסתכל ב500 פלוס יש לך ליד רשים גם שער קנייה אז תסתכל ותשווה לגרף
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
שואל השאלה:
ותגיד אתה יודע איך לעשות אינדיכטור בפלוס 500?
ותגיד אתה יודע איך לעשות אינדיכטור בפלוס 500?
באותו הנושא: