3 תשובות
כן תגידי שצמת ולא הרגשת טוב
שואל השאלה:
את חושבת שהמורה תסכים לא לבוא בגלל זה? כי טכנית זה גם נכון...
תגידי שהצום עבר עלייך ממש קשה ואת לוקחת לעצמך יום בבית..