10 תשובות
את יכולה להגיד לה שאת צריכה זמן לחשוב על זה, או שאת יכולה לתת לה צ'אנס
שואל השאלה:
לא יודעת מה לעשות היינו חברות הרבה שנים והיא יצאה חרא של חברה אם היא הייתה חברה אמיתית היא לא הייתה מתנהגת ככה
אנונימית
תני לה צאנס, מה זה לחשוב על זה? הייתן רוצות להמשיך להיות חברה של מישהי שאמרה לך "אני אחשוב על זה"? זה כאילו לחשוב אם צריך אותה או לא
שואל השאלה:
be14* מה זאת אומרת לא להראות שאני פרייארית?
אנונימית
עצבה מהלב באמת עברתי את אותו דבר בדיוק ממש לפני כמה זמן זה מבאס זה כואב עשיתי את הטעות ולכן אמליץ
כשחוזרים לקשר שוב זה לא אותו דבר בכלל לא אני מדברת איתך מרמה של היינו כל דקה ביום ביחד גרות באותו בניין חיות ונושנות ביחד יודעת הכל עליי לכלוםם ושחזרנו לדבר זה היה גרוע פעם אחת פעמיים בכמה שבועות נפגשנו ואז כבר היה שוב פיצוץ שהרס את הכל כי שוב זה התסכול של זה שזה לא יחזור להיות אותו דבר לכן לא מליצה להיכנס לזה כי שוב זה לא יחזור להיות אותו דבר ויכול להיות שתגידי לעצמך שאת במקום אחר עכשיו וזה לא משנה לך גם הפעם פעמים האלה של פגישה בכמה זמן אבל זה מתוך ציפיה באמת לא ממליצה מהלב אבל זו חוויה שלי יכול להיות ששלך תהיה שונה והלוואי
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שזה לא יחזור להיות אף פעם אותו דבר כי מהצד שלי אני לא רואה או מתנהגת לבן אדם הזה כמו שהייתי אז זה ריקנות כזאת לבן אדם אבל אנחנו מכירות שנים וזה מוזר לי שאנחנו לא נהיה בקשר
אנונימית
שואל השאלה:
ועכשיו הרבה יותר קשה למצוא חברות וזה לא כזה קל אז לא יודעת מה לעשות
גם קל לבקש סליחה לא משנה בן אדם
אנונימית
גם לי קשה למצוא חברות עכשיו אני סיימתי בית ספר והבטחתי לעצמי להתרחק מכל הסביבה בזאת ובאותו זמן איבדתי אותה ואיבדתי חבורה שהייתה לי מחוץ לבית ספר זה תקופה של שינוי אבל יהיה טוב אם זה הצבא או עבודות תמיד אפשר למצוא וצריך לקחת את התקופה הזאת כדי להבין איך להתמודד עם הלבד ושזה לא בכרח דבר רע
שואל השאלה:
אז לנתק איתה קשר? או לתת הזדמנות
אנונימית
אני לא חושבת שיש למה לתת לה הזדמנות אולי רק בשבילך כזה לסגירה מעגל אבל זאת תהיה סגירת מעגל קשה בסופו של דבר
באותו הנושא: