11 תשובות
אולי יתקרר קצת
כן
כן
אני מקווה
הלוואי
כן
אמן
בעזרת השם
אנונימית
כן
למרות שהבנתי שהשנה יחסית החורף יהיה פחות קשה מהפעמים האחרונות לצערי