7 תשובות
כן
לא עשית טעות כי את תהני גם מהספרים, אבל פעם הבאה אם בא לך ויש קאמבק של להקה תזמיני
לא
שואל השאלה:
אני פשוט מתבאסת כי אין באמת טעם להזמין אלבומים כשזה לא הזמנה מוקדמת
למרות שזה רק חמש שירים
אני פשוט מתבאסת כי אין באמת טעם להזמין אלבומים כשזה לא הזמנה מוקדמת
למרות שזה רק חמש שירים
אנונימית
כן
אנונימי
שואל השאלה:
:(
טוב אני אחכה לקאמבק הבא של להקות שאני אוהבת
:(
טוב אני אחכה לקאמבק הבא של להקות שאני אוהבת
אנונימית
באותו הנושא: