13 תשובות
ממש לא
לא מלא עושים את זה גפ אני עשיתי פעם
לא
ממש לא
מלא עושים אבל אני פחות אוהבץ
כן אלא אם זה קנדריק למאר
לא
לא פדיחה אני לא הייתי שמה כי לא בא לי שאחרים יחשפו למוזיקה שלי עזבי את זה שאין לי פלייליסט מוגדר אבל אם בא לך אז שימי מה אכפת לך מה אחרים חושבים?
אנונימית
תלוי
שואל השאלה:
תלוי במה
תלוי במה
אנונימית
לא
לא בכלל לא
ממש לא. גם לי יש
באותו הנושא: