11 תשובות
אם אני מתחברת לבן אדם והוא נחמד אז לא אבל יש את הקולניים שזה כבר מוגזם שצועקים כל הזמן בכל סיטואציה בלי להבין
אנונימית
זה תלוי
בגדול אני פחות מתחברת כי אני בן אדם די מרוכז בעצמי ושקט
אם זה פשוט האופי
אני אקבל אם אני אוהבת את השאר
אם זה כדי להרוויח צומת לב
אני לא התחבר
שואל השאלה:
אתם חושבים שיש דרך לשנות את זה נהייתי ממש קולנית ואני כבר לא יכולה לשלוט על זה ואני מפחדת שחברות שלי ינתקו איתי קשר בגלל זה...
אני בכלל לא אוהבת יש לי מלא כאבי ראש ואנשים כאלו מקשים עלי וזה לפעמים גם מביך כשאני הולכת בקניון ומי שאיתי מדבר בכל זה מעצבן
קודם כל זה לא משהו רע, אם את יודעת להתאים את עצמך לסיטואציות. זה גם כיף שיש אנשים קולניים אבל כמובן שזה תלוי בהרבה דברים אחרים. אי אפשר להגיד רק על סמך זה. ואם הן חברות אמיתיות שלך הן לא ינתקו איתך קשר
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא כזאת אני לא יודעת איך להסביר את זה במקומות ציבוריים אני ממש לא כזאת אבל בבית ספר כן נגיד
פחות אוהבת אנשים קולניים אז כנראה שכן
אבל זה תלוי עד כמה קולניים, אם זה תמידי אז אני ישר אשים לב ואני לא אתחבר מלכתחילה. ואם הם קולניים רק בסיטואציות מסויימות מהרצון לבלוט ולקבל תשומת לב, אז אני אנתק קשר ללא ספק.
שואל השאלה:
עזרתם לי מאוד
אני לא קולנית ברמה כזאתי אני לא עושה את זה בשביל תשומת לב זאת פשוט אני אבל יש סיטואציות שנגיד אני שותקת כי אני מבינה שזה לא מתאים אבל בבית ספר נגיד אני כן מרשה לעצמי להיות אני בלי הרבה מגבלות
תלוי באיזה קטע קולניים.
עלי למשל- אמרו שאני קולנית. אבל אני לא חושבת שאני קולנית, לפחות לא בקטע רע. אני פשוט אדם עם נוכחות, שמח, אופטימי שצוחק. ולא עושה שום דבר בכוונה כדי להבליט את עצמי, זה באמת האופי שלי. וכאלה בדיוק אנשים אני רוצה בחיים שלי
שואל השאלה:
וואי ונוס זה ממש כאילו תיארת אותי
אל תחששי. הרבה אנשים מתחברים לזה

אף אחד לא רוצה אדם דכאוני, שקט ומשעמם בחיים שלו.