התחברות
הרשמה
אם שובצתי כתצפיתנית זה נחשב תומכת לחימה או גיוס כלל צהלי כי זה בלי מיון?
7 באוקטובר 2022, 14:28
גיוס
חיילים
תפקידים בצה"ל
תצפיתניות
תשובה אחת
תומכת לחימה
P
Pope Francis
באותו הנושא:
שובצתי כתצפיתנית בצבא, זה תפקיד חרא?
שובצתי כתצפיתנית
תצפיתנית נחשב תפקיד חשוב באמת?
שובצתי כתצפיתנית, זה נורא?
תצפיתנית באיסוף קרבי נחשב תומכת לחימה?
שובצתי כתצפיתנית במערך מודיעין שדה. ואני בדיכאון!!! עד כמה התפקיד הזה נורא?
שובצתי כתצפיתנית, עד כמה זה נורא?
תצפיתנית נחשבת תומכת לחימה בדרגה א או תומכת לחימה א+
תצפיתנית במערך מודיעין השדה זה נחשב תומכת לחימה?
שובצתי כתצפיתנית, מה לעשות?
שובצתי לא מזמן לתפקיד תצפיתנית ואני מתגייסת כבר השנה